دست تقدیر دست قسمت منو از دلم جدا کرد...
سلام مهربون.کجاهایی؟چه ها می کنی؟
خیلی دلتنگم این روزا :-(
نوشته شده در سه شنبه شانزدهم دی ۱۳۹۹ساعت 19:44 توسط مورچه ی دلتنگ|
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: جمعه 1 اسفند 1399 ساعت: 21:06