چرا؟

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    دست تقدیر دست قسمت منو از دلم جدا کرد...

    دیگه خسته شدم از همه چی.آخدا چرا دنیات اینجوری شده؟چرا روزهاش انقدر تلخ شده؟چرا همه بی رحم شدن؟چرا همه بی تفاوت شدن؟

    چرا؟

    چرا؟

    .

    .

    .

    نوشته شده در چهارشنبه یازدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 15:19 توسط مورچه ی دلتنگ|



    مورچه ی من...

    ما را در سایت مورچه ی من دنبال می‌کنید

    برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 19:24

    صفحه بندی