تنهایی...

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    ای خدا چقدر دلم گرفته.چقدر سخته تنهایی.

    خیلی سخته دورت ظاهرا شلوغ باشه.اما وقتی میری تو بطنش میبینی تنهایی.

    خیلی وقتا دلم میخواد با یکی حرف بزنم.اما کسی روندارم.:.-(

    نوشته شده در سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 21:39 توسط مورچه ی دلتنگ|

    مورچه ی من...

    ما را در سایت مورچه ی من دنبال می‌کنید

    برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01

    صفحه بندی