دست تقدیر دست قسمت منو از دلم جدا کرد...
دلم تنهاست...
بعضی وقتا دل آدم بدجور احساس تنهایی میکنه.اون موقع نیاز داری با یکی چند کلمه حرف بزنی.اما هر چی به اطراف نگاه میکنی کسی رو پیدا نمیکنی.لیست گوشیتو چند بار بالا پایین می کنی.اما کسی که بتونه محرم رازت باشه رو پیدا نمیکنی...
نوشته شده در جمعه پنجم خرداد ۱۳۹۶ساعت 21:47 توسط مورچه ی دلتنگ|



مورچه ی من...
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01