
نیمه ی دوم سال مخصوصا پاییز. نمیدونم چرا بیشتر از وقتهای دیگه دلتنگت میشم. خیلی دلم برات تنگ شده. کاش یه بار دیگه می دیدمت. حتی از دور...
ادامه مطلب
عصر پاییز... در باغ تنهایی خرمالوی اندوه می چینم... چشم پنجره خیس است آن سو باران است این سو هم !...
ادامه مطلب